Často kladené otázky
V objednávke si viete pridať alebo zrušiť produkty po prihlásení sa do vášho profilu v sekcii história nákupov. Podmienkou je, že máte u nás založené konto a objednávku ste si vytvorili ako prihlásený užívateľ. Objednávku je možné upraviť najneskôr 2 hodiny pred termínom jej doručenia.
Plnochutné potraviny doručujeme v rámci celého Bratislavského kraja.
V YEME sme vytvorili nový koncept Osobného nákupcu. Objednaný tovar na eshope vám v obchode nielen pripraví, ale aj osobne donesie a nákup bude s vami v prípade potreby telefonicky konzultovať.
Vo vašej lokalite vám bude k dispozícii rovnaký nákupca, ktorý, veríme, bude po čase už dokonalo poznať vaše požiadavky. Lebo hodnotné nakupovanie je nielen o geografickej, ale najmä ľudskej blízkosti k vám.
Vo vašej lokalite vám bude k dispozícii rovnaký nákupca, ktorý, veríme, bude po čase už dokonalo poznať vaše požiadavky. Lebo hodnotné nakupovanie je nielen o geografickej, ale najmä ľudskej blízkosti k vám.
Jednotná cena za doručenie nákupu v rámci Bratislavy je 5€. Nákup nad 100€ vám v rámci Bratislavy privezieme zadarmo. Pri nákupe mimo Bratislavy je minimálna hodnota objednávky 100€ a doručenie objednávky naším osobným nákupcom je spoplatnené sumou 10€.
Pri vložení prvého produktu do nákupného košíka si vyberáte aj miesto a čas doručenia vašej objednávky. Váš osobný nákupca urobí maximum pre to, aby tento čas bol dodržaný. Zhruba hodinu pred vami zvoleným termínom doručenia objednávky vás bude váš osobný nákupca kontaktovať.
Na stránke yeme.sk nájdite vratný obal, ktorý chcete vrátiť. Vložte si ho do objednávky. Suma za obal vám bude odpočítaná z výslednej sumy objednávky. Obal odovzdáte vášmu osobnému nákupcovi pri preberaní vašej objednávky.
Na eshope máme vybrané obľúbené produkty, ktoré nekopírujú úplne celý sortiment na našich kamenných predajniach. Ak vám niečo v ponuke nášho eshopu chýba, pokojne nám napíšte na eshop@yeme.sk.
Pre firemných zákazníkov je minimálna výška každej objednávky 100€ bez DPH.
Za nákup je možné zaplatiť pri prevzatí a to platobnými kartami VISA, Mastercard, Diners Club a všetkými gastro kartami Up Déjeuner, Ticket Restaurant, Callio, DOXX a Gusto.
Nákup nie je možné zaplatiť pri vytváraní objednávky vopred, ani hotovosťou alebo gastro lístkami pri jej prevzatí.
Nákup nie je možné zaplatiť pri vytváraní objednávky vopred, ani hotovosťou alebo gastro lístkami pri jej prevzatí.
Nakoľko hodnota vašej objednávky na eshope sa môže pri jej vytváraní čiastočne líšiť od hodnoty doručeného nákupu, a to z dôvodu dostupnosti alebo rozdielu v hmotnosti tovaru, nákup je možné zaplatiť platobnou kartou alebo gastro kartou pri preberaní objednávky.
Pri tovaroch, pri ktorých sa váži ich hmotnosť, čiže napríklad pri zelenine, ovocí, mäse, je účtovaná cena vypočítaná na základe skutočnej hmotnosti naváženej v čase váženia. Cena doručenej objednávky sa tak môže mierne líšiť od pôvodnej v objednávke.
V prípade, že sa vám cena bude javiť privysoká, je vždy možnosť tento tovar od osobného nákupcu neprevziať a suma vám bude odrátaná z nákupu.
V prípade, že sa vám cena bude javiť privysoká, je vždy možnosť tento tovar od osobného nákupcu neprevziať a suma vám bude odrátaná z nákupu.
Akýkoľvek tovar môžete neprevziať alebo vrátiť ihneď pri preberaní objednávky. Cena zaň vám bude pri platbe za objednávku odrátaná alebo vám osobný nákupca doručí po dohode s vami náhradný tovar pri ďalšej dodávke.
Tovar môžete reklamovať aj dodatočne, do 14 dní od doručenia, na mailovej adrese eshop@yeme.sk alebo priamo na niektorej z našich predajní. Následne vám vrátime peniaze alebo si vyberiete náhradný tovar.
Vo vzťahu k zákazníkom sa snažíme o vytvorenie príjemného nákupného zážitku od prvého momentu a poskytujeme absolútnu slobodu pri nakupovaní. Sme zástancami myšlienky, že každá požiadavka zákazníka má riešenie. Každú situáciu sa snažíme riešiť k spokojnosti klienta. Či už vrátením peňazí alebo malou drobnosťou. Nepodmieňujeme tiež reklamáciu doložením účtu.
Tovar môžete reklamovať aj dodatočne, do 14 dní od doručenia, na mailovej adrese eshop@yeme.sk alebo priamo na niektorej z našich predajní. Následne vám vrátime peniaze alebo si vyberiete náhradný tovar.
Vo vzťahu k zákazníkom sa snažíme o vytvorenie príjemného nákupného zážitku od prvého momentu a poskytujeme absolútnu slobodu pri nakupovaní. Sme zástancami myšlienky, že každá požiadavka zákazníka má riešenie. Každú situáciu sa snažíme riešiť k spokojnosti klienta. Či už vrátením peňazí alebo malou drobnosťou. Nepodmieňujeme tiež reklamáciu doložením účtu.
Pri našich produktoch používame viaceré označenia a skratky. Medzi najpoužívanejšími sú:
Bio znamená, že pre produkty takto označené pochádzajúcich z ekologického poľnohospodárstva.
Slow Food je medzinárodné hnutie angažujúce sa v ochrane kultúry a miestnych kulinárskych tradícii s cieľom znovuoživenia záujmu o pôvod a chute jedál.
Demeter je značka pre produkty z biodynamického poľnohospodárstva.
DOP (Denominazione di origine protetta) alebo Chránené označenie pôvodu, čo znamená, že každá časť procesu výroby, spracovania a prípravy musí prebiehať v konkrétnom regióne.
IGP (Indicazione Geografica Protetta) ide o Chránené zemepisné označenie. V prípade väčšiny výrobkov sa v danom regióne musí uskutočniť minimálne jedna fáza výroby, spracovania alebo prípravy.
Slow Food je medzinárodné hnutie angažujúce sa v ochrane kultúry a miestnych kulinárskych tradícii s cieľom znovuoživenia záujmu o pôvod a chute jedál.
Demeter je značka pre produkty z biodynamického poľnohospodárstva.
DOP (Denominazione di origine protetta) alebo Chránené označenie pôvodu, čo znamená, že každá časť procesu výroby, spracovania a prípravy musí prebiehať v konkrétnom regióne.
IGP (Indicazione Geografica Protetta) ide o Chránené zemepisné označenie. V prípade väčšiny výrobkov sa v danom regióne musí uskutočniť minimálne jedna fáza výroby, spracovania alebo prípravy.