Casa del Caffé
Casa del Caffé
Káva so skvelou povesťou na svetovom trhu
Kto sme
Casa del Caffé je bratislavská značka pražiarov kávy, ktorí uprednostňujú tradičné spôsoby praženia, vychádzajúc z talianskych tradícií.
Casa del Caffé prináša kávy rôznej intenzity s bohatou chuťou, mnohé z nich certifikované Fair trade alebo pochádzajúce z ekologického a tiež biodynamického hospodárstva Demeter. Majitelia bratislavskej značky a pražiarne prinášajú z kávových plantáží zrná, ktorým sú dopriate vynikajúce pôdne podmienky a starostlivé pestovanie.
Spoločnosť založili v roku 2000 bratia Mário a Marcel Šturcovci, pracujúci v gastronómii, ktorí v Bratislave cítili deficit po kvalitnej talianskej káve. Na potulkách po rôznych mestách tak vznikla myšlienka pretaviť svoje sny do reality. Ich prvé kroky smerovali do Talianska a začali oslovením známeho pražiara kávy z Bologne. Po niekoľkých rokoch sa rozhodli ísť vlastnou cestou. Výsledkom spolupráce s vlastným otcom, ktorý v snahe rozvinúť rodinný kávový biznis absolvoval cestu kávy okolo sveta návštevou plantáží v 50 krajinách, bolo nadviazanie kooperácie s majiteľmi plantáží. Dnes ponúkajú vo svojom portfóliu do 30 odrôd, z ktorých mnohé si aj sami pražia.
V spolupráci s Yeme vytvorili značku Čierne zlato, voňavú zmes káv Brazília, Bolívia a Kolumbia. Tá sa stala hitom a dodnes je najpredávanejšia káva z bohato zastúpenej ponuky.
Casa del Caffé prináša kávy rôznej intenzity s bohatou chuťou, mnohé z nich certifikované Fair trade alebo pochádzajúce z ekologického a tiež biodynamického hospodárstva Demeter. Majitelia bratislavskej značky a pražiarne prinášajú z kávových plantáží zrná, ktorým sú dopriate vynikajúce pôdne podmienky a starostlivé pestovanie.
Spoločnosť založili v roku 2000 bratia Mário a Marcel Šturcovci, pracujúci v gastronómii, ktorí v Bratislave cítili deficit po kvalitnej talianskej káve. Na potulkách po rôznych mestách tak vznikla myšlienka pretaviť svoje sny do reality. Ich prvé kroky smerovali do Talianska a začali oslovením známeho pražiara kávy z Bologne. Po niekoľkých rokoch sa rozhodli ísť vlastnou cestou. Výsledkom spolupráce s vlastným otcom, ktorý v snahe rozvinúť rodinný kávový biznis absolvoval cestu kávy okolo sveta návštevou plantáží v 50 krajinách, bolo nadviazanie kooperácie s majiteľmi plantáží. Dnes ponúkajú vo svojom portfóliu do 30 odrôd, z ktorých mnohé si aj sami pražia.
V spolupráci s Yeme vytvorili značku Čierne zlato, voňavú zmes káv Brazília, Bolívia a Kolumbia. Tá sa stala hitom a dodnes je najpredávanejšia káva z bohato zastúpenej ponuky.